E.L.L. Kinnisvara kaubanduskeskusi külastas 2014. aastal üle 39 miljoni inimese
E.L.L. Kinnisvara osalusega Vilniuse Panorama, Riia Spice ja Spice Home, Šiauliai Saules Miestase ning Tallinna Viru Keskust külastas 2014. aastal kokku enam kui 39 miljonit inimest, kes sooritasid 27 miljonit ostu. Viies kaubanduskeskuses on kokku 148 000 m² üüripinda ning 550 üürnikku.
Kaubanduskeskused jätkasid 2014. aastal oma positsiooni tugevdamist. Vilniuses asuvas Panorama keskuses avas uksed 14 uut kauplust, sealhulgas H&M, H&M Home, Stefanel, McGregor, McNeal, Fam Club. Lisaks uuendas 14 kauplust oma kontseptsiooni ja ostukeskkonda. Teenusepakkujatest lisandus uus optikapood, ilusalong ning ilukliinik. Tulenevalt suurenenud nõudlusele tervisliku toidu järele avati kolm pop-up söögikohta. Keskus on uuendustega jätkanud ka 2015. aastal – kevadel avati kolm kõrgetasemelist restorani ning SEB panga uue kontseptsiooniga esindus.
Riias asuv Spice keskus suurendas 2014. aastal märkimisväärselt oma kaubavalikut: kevadel avati H&M ning Lätis esimene Suurbritannia kaubamaja Debenhams. Moekaupade valikut täiendasid ka Weekend MaxMara, Pierre Cardin, Esprit, U.S. Polo, Liu Jo, Marc Cain, Armani Jeans, Wolford ja Love Moschino kaubamärkide kauplused.
2014 aastal võitis Spice Home kaubanduskeskus European Marketing Awards 2014 konkursil PR-kategooria kuldmedali oma üritusega Housewives Olympics. Rahvusvahelise kaubanduskeskuste organisatsiooni ICSC poolt korraldataval konkursil tunnustatakse kõige innovaatilisemaid ja efektiivsemaid turundus- ja PR-kampaaniaid. Spice Home keskus on ainus Ida-Euroopa ja Baltikumi keskus, mis on väärt tunnustuse pälvinud.
2015. aastal uuendatakse Spice ja Spice Home keskustes valitud kaupluste sisekujundust ning tuuakse Läti tarbijatele uusi kaubamärke. Juba on avatud Baltikumi esimene Samsungi mobiiltarvikute kauplus, Apple toodetele spetsialiseerunud kauplus, Läti suurima mobiilioperaatori LMT uue kontseptsiooniga pood, modernne tervishoiu keskus ning meditsiinitarvikute kauplus. Spices avavad oma esimese kaupluse Lätis ka moebränd Michael Kors ning lastele suunatud kaubamärk Imaginarium.
Saules Miestas on jätkuvalt kõige suurema külastajate arvuga kaubanduskeskus Leedu linnas Šiauliais. Lisaks laiale kaupade ja teenuste valikule on liidripositsiooni aidanud hoida keskuse katusel asuv päikeseterrass Sun Terrace, mida külastab igal suvehooajal ligi pool miljonit inimest ning mis on kujunenud kohalikele oluliseks meelelahutuse ja vaba aja veetmise paigaks. 2014. aastal täiendas ka Saules Miestas keskus kaupluste kooslust.
E.L.L. Kinnisvara (www.ell-realestate.com) on Baltimaade juhtiv kinnisvaraettevõte, mis arendab ja juhib kaubanduskeskuseid, hotelle ning äri- ja büroohooneid. Ettevõte omab osalusi viies juhtivas kaubanduskeskuses: Spice ja Spice Home kaubanduskeskused Riias, Panorama keskus Vilniuses, Viru Keskus Tallinnas ning Saules Miestas keskus Šiauliais. Lisaks omab E.L.L. Kinnisvara Tallinnas Delta Plaza ja Sõpruse Ärimaja büroohooneid ning Vilniuses L3 nimelist büroohoonet. Ettevõtte omab ka Nordic Hotel Forumi hoonet (operaatoriks OÜ Nordic Hotels) ning koos AS-iga Infortar Tallink City Hotelli ja Tallink Express Hotelli, mida opereerib Tallink Hotel.